niedziela, 8 lutego 2015

AGENT PROVOCATEUR

Witajcie ! Dziś przygotowałam propozycję dla tych z Was, które puszkują wyjątkowych strojów kąpielowych na sezon wiosna/lato 2015 ! Kostiumy kąpielowe Agent Provocateur to od lat synonim tego co najlepsze i najbardziej aktualne w modzie. Dla poszukujących wyjątkowego stylu AP przygotowało stroje kąpielowe w unikalnej dla niej estetyce. Znajdziemy w niej zarówno kostiumy kąpielowe jednoczęściowe i dwuczęściowe, o niebanalnych krojach i wzorach. To co jest dla nich charakterystyczne to żywe kolory, elementy retro, oraz kroje podkreślające talię. Patrząc na ten zbiór od razu w oczy rzucił mi się model Mazzy, o fluorescencyjnych kolorach – pomarańczowym i różowym. Występuje w wersji jednoczęściowej i dwuczęściowej. Mogę Was zapewnić, że gdy założycie ten kostium, raczej nikt na plaży nie przejdzie koło nas obojętnie :) Druga propozycja to strój Nino, który inspirowany jest stylem lat '70. Charakterystyczne połączenie czerni z neonowymi dwukolorowymi paskami ( można je oczepić ) sprawia, że strój jest bardzo zgrabny i funkcjonalny. A Wam który model bardziej przypadł do gustu? :)










 







13 komentarzy:

  1. To chyba jakiś żart ?!? 1500 zł za strój kąpielowy?!? W ubiegłym roku to ja tyle zapłaciłam za wycieczkę do Hiszpanii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agent ma takie ceny ale tez sa wyprzedaze i mozna upolowac duzo taniej.

      Usuń
  2. Na takim boskim ciele każdy strój będzie się prezentował cudownie <3
    Pierwsza propozycja przypadła mi znacznie bardziej do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni post sukienka za 1500 zł, tym razem wartość taka jest stroju kapielowego...Nie chce rozliczać Cię z Twoich pieniędzy ale propozycje takich rzeczy to tylko dla osób z grubym portfelem, Twój blog i instagram przypomina mi coś w stylu Sary Boruc :) najdroższe kosmetyki, eksluzywne wakacje, najlepsze ubrania i restauracje :) i nic do tego nie mam ale pamiętaj tylko nielicznych na to stać :) poza tym stroje robią wrażenie i jeśli by było mnie stać to z pewnością bym zakupiła model Nino, jest boski tak samo jak Twoja figura !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Sary to daleka droga ona nosi chanel,spodnice balmain po 30 tys. ale dlaczego sie przyczepiac czegos jak sama napisalas "jakby mnie bylo stac tez bym kupila" i tak by zrobila wiekszosc z osob, nie mozna sie tu do niczego przyczepiac bo z tego co wiem to Paulina pracuje w UK juz od chyba 19 roku zycia.Teraz tez ma dobrze platna prace w koncu to UK a nie PL, ja zazdroszcze pozytywnie i lubie ogladac takie wspaniale posty i instagramy jak Pauliny bo widac ze im sie poszczescilo i nie wstydza sie mimo wszystko tego,ze sa polakami :)

      Usuń
  4. Zgadzam sie z komentarzami wyżej, stroje są piękne a Ty wyglądasz w nich perfekcyjnie, z reszta mając takie ciało nawet w stroju za 20 zł byś wyglądała pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotografie, a stroje kąpielowe wyglądają na Tobie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do osób anonimowych, odnośnie ceny stroju.

    Dla nas w Polsce to jest taka kosmiczna cena. Cena stroju większa niż moja wypłata (tak zarabiam 1344zł). Ale gdybym tak jak Oni wyjechała do Anglii za lepszym życiem to mogłabym sobie pozwolić na więcej. Nie mam w sobie na tyle odwagi by teraz opuścić Polskę i próbować gdzieś sił poza granicami kraju.
    Drodzy anonimowi komentatorzy, wydając te 300 funtów na strój przy dajmy na to zarobkach 1000 funtów miesięcznie ten wydatek tak nie boli, można odłożyć kasę. Paulina żyje sobie na wysokim poziomie, i bardzo dobrze. Dlaczego ma tego nie robić skoro razem z mężem na to pracują. Udało im się i niech im się żyje najlepiej jak tylko może się żyć. Sama bym tak chciała. jednak ja zadowolić się muszę strojem za 50 zł :) i też żyje. Owszem marzy mi się taki strój z AP...ale to odległe marzenie. Jednak gdybym miała możliwości to bym nawet papier do dupy kupiła za 1000 zł :) Pieniądze, które zarabiają są po to by je wydawać :) samo posiadanie kasy nie daje szczęścia i satysfakcji (dopiero zakupy).

    Dlatego Paulinko wiesz, że ja Wam życzę jak najlepiej. Żyjcie jak chcecie, to Wasze życie i Wasze pieniądze.

    A teraz możecie mnie zabić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo za szczery komentarz :) zgadzam sie z Tobą , nikt pieniędzy ze sobą do grobu nie zabierze więc trzeba korzystać jesli kogoś stać, a taki strój zawsze mozna sprzedac bo chetni na pewno sie znajda. W nino wygladasz bosko Paulino!!!

      ps. jaki macie aparat i obiektyw?

      Usuń
    2. Dziękuje Klaudia za tak szczere słowa :))) <3

      Usuń
  7. Te zdjęcia są jak z kampanii reklamowej, szczególnie te w stroju Nino :) pozazdrościć takiej figury <3 jeśli można zapytać to Twoje piersi i usta są naturalne?
    Pozdrowienia z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz boskie ciało.

    OdpowiedzUsuń