środa, 21 października 2015

TRENCH COAT + DANIEL WELLIGTON WATCH

Witajcie :) W każdej dziedzinie mody istnieją pewne klasyczne modele. W biżuterii są perły, w sukienkach – mała czarna, w okryciach – trencz. Ten ostatni zdecydowanie powinna mieć każda, ceniąca modę kobieta. Trencz odnajduje się niemal w każdych okolicznościach, bo komponuje się idealnie prawie z każdą częścią garderoby. Klasyczny model jest w kolorze beżowym/piaskowym, ma dwa rzędy guzików i pasek w talii. Świetnie kształtuje sylwetkę i dodaje elegancji każdej, nawet codziennej stylizacji. W dzisiejszym zestawieniu postawiłam na szczyptę ekstrawagancji i do mojego płaszcza założyłam krótka sukienkę - tak, oby spod okrycia nie było jej widać. Do takiej stylizacji idealnie sprawdziły się wysokie szpilki od So Kate Christiana Louboutin'a oraz ciemne okulary Miu Miu - dzięki temu propozycja nabiera znacznie bardziej eleganckiego charakteru. Idealnym uzupełnieniem całości jest apaszka Hermes i mój nowy zegarek Daniel Wellington. Postawiłam na model Classy Shefield - wykończony kryształkami Swarovski, z tarczą w kolorze różowego złota, która pięknie mieni się w słońcu. To, co mnie w nim najbardziej urzekło to proste wzornictwo, w którym widać skandynawską tożsamość - duże tarcze, pasek z wysokogatunkowej, wygodnej skóry i minimum detali. To piękna ponadczasowa klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody :)
Jeśli również spodobały Ci się zegarki Daniel Wellington, zapraszam na stronę https://www.danielwellington.com/pl/ specjalnie dla moich czytelników mam -15% zniżkę ważną do 31.10.15 na kod " fashionisminepassion " :)





Płaszcz / Coat : Zara
Szpilki / Heels : Christian Louboutin
Torebka / Bag : Chanel
Okulary / Sunglasses : Miu Miu
Apaszka / Scarf : Hermes
Zegarek / Watch : Daniel Wellington

10 komentarzy:

  1. Paula ,wygladasz oblednie ♥ kochana ,powiedz mi ,co masz za rozm tej apaszki? jest cudna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz pięknie, elegancko, kobieco i mega stylowo;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja jest idealna :)
    A Ty jesteś piękną kobietą i wyglądasz nieziemsko *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwintesencja elegancji :) super
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd są te buty? podpowiesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jest idealnie!!! Paulina jestem zachwycona jak ci ostatnio szybko wlosy urosly! Zrob jakis post o tym jak wlosy pielegnujesz co uzywasz bo o make upie juz byl! Czekam na taki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś Boska, twoje nogi w tych szpilach....idealne..

    OdpowiedzUsuń