środa, 21 października 2015

TRENCH COAT + DANIEL WELLIGTON WATCH

Witajcie :) W każdej dziedzinie mody istnieją pewne klasyczne modele. W biżuterii są perły, w sukienkach – mała czarna, w okryciach – trencz. Ten ostatni zdecydowanie powinna mieć każda, ceniąca modę kobieta. Trencz odnajduje się niemal w każdych okolicznościach, bo komponuje się idealnie prawie z każdą częścią garderoby. Klasyczny model jest w kolorze beżowym/piaskowym, ma dwa rzędy guzików i pasek w talii. Świetnie kształtuje sylwetkę i dodaje elegancji każdej, nawet codziennej stylizacji. W dzisiejszym zestawieniu postawiłam na szczyptę ekstrawagancji i do mojego płaszcza założyłam krótka sukienkę - tak, oby spod okrycia nie było jej widać. Do takiej stylizacji idealnie sprawdziły się wysokie szpilki od So Kate Christiana Louboutin'a oraz ciemne okulary Miu Miu - dzięki temu propozycja nabiera znacznie bardziej eleganckiego charakteru. Idealnym uzupełnieniem całości jest apaszka Hermes i mój nowy zegarek Daniel Wellington. Postawiłam na model Classy Shefield - wykończony kryształkami Swarovski, z tarczą w kolorze różowego złota, która pięknie mieni się w słońcu. To, co mnie w nim najbardziej urzekło to proste wzornictwo, w którym widać skandynawską tożsamość - duże tarcze, pasek z wysokogatunkowej, wygodnej skóry i minimum detali. To piękna ponadczasowa klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody :)
Jeśli również spodobały Ci się zegarki Daniel Wellington, zapraszam na stronę https://www.danielwellington.com/pl/ specjalnie dla moich czytelników mam -15% zniżkę ważną do 31.10.15 na kod " fashionisminepassion " :)





Płaszcz / Coat : Zara
Szpilki / Heels : Christian Louboutin
Torebka / Bag : Chanel
Okulary / Sunglasses : Miu Miu
Apaszka / Scarf : Hermes
Zegarek / Watch : Daniel Wellington

8 komentarzy:

  1. Paula ,wygladasz oblednie ♥ kochana ,powiedz mi ,co masz za rozm tej apaszki? jest cudna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz pięknie, elegancko, kobieco i mega stylowo;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja jest idealna :)
    A Ty jesteś piękną kobietą i wyglądasz nieziemsko *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd są te buty? podpowiesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jest idealnie!!! Paulina jestem zachwycona jak ci ostatnio szybko wlosy urosly! Zrob jakis post o tym jak wlosy pielegnujesz co uzywasz bo o make upie juz byl! Czekam na taki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś Boska, twoje nogi w tych szpilach....idealne..

    OdpowiedzUsuń