sobota, 7 listopada 2015

ADIDAS STAN SMITH

Witajcie. Do stworzenia dzisiejszej stylizacji po raz kolejny wykorzystałam Adidasy Stan Smith. Ostatnio to mój częsty wybór : uwielbiam je za wygodę i uniwersalność. Stan Smith to klasyka, która święciła triumfy na kortach tenisowych, a teraz znakomicie odnajduje się w minimalistycznych stylizacjach. Charakteryzują się lekkością i czystością stylu: z tego połączenia czerpią swą magiczną moc. Białe trampki to też doskonała opcja dla osób, które wolą nieco bardziej zachowawczy styl. Moje adidasy zestawiłam z kamizelką i garniturowymi spodniami w kant. Z pewnością wielu z Was powie że takie połączenie kompletnie do siebie nie pasuję. Chciałabym Wam jednak udowodnić, że że trampki mogą być zarówno sportowe i kobiece. Śmiało możemy je łączyć z eleganckimi elementami – marynarką, klasycznym płaszczem, spodniami na kant czy subtelną sukienką. Pamiętajcie, że przeciwieństwa – szczególnie w modzie – lubią się przyciągać :)


Kamilezka / Vest : Topshop
Spodnie / Pants : Topshop
Buty / Shoes : Adidas Stan Smith
Golf / Neck Top : Zara
Torebka / Bag : Chanel

6 komentarzy:

  1. Wow niczym high Fashion ...Ty to sie chyba urodziłaś z tym świetnym wyczuciem stylu. Poza tematem stylizacji to jestes przepiękna dziewczyna, do tego z idealna figura, szczersze to Ci bardzo zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja! Uwielbiam długie kamizelki, a jeszcze w takim towarzystwie jak u Ciebie to pierwsza klasa :-) Fajnie, że połączyłaś ze sportowymi butami, przez co stylizacja nabiera zupełnie innego wymiaru :-) Super! Zostaję u Ciebie na dłużej i dołączam do obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda Twoja stylizacja jest przepiękna :) Uwielbiam Twój styl i Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w szarościach ! Moja wymarzona torba <3 Kochana farbujesz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda Twoja stylizacja jest dla mnie czysta dawka inspiracji a Twoj blog jest na mojej liście najcześciej odwiedzanych i z pewnością nie tylko przeze mnie ...:) styl który jest godny naśladowania <3 a torebka jak wyżej wspomniano w komentarzu jest i tez moja wymarzona, moze po kilku latach uzbieram te 4 tysiące euro :D
    Życzę samych sukcesów !!!

    OdpowiedzUsuń