poniedziałek, 13 lutego 2017

VALENTINE'S DAY

Witajcie kochani ! :) To już dzisiaj Walentynki! Ja jestem z grona osób uwielbiających to święto więc musiałam dodać moją walentynkową propozycję ubioru. Jest to granatowy sweterek w serduszka oraz czarne jeansy z Zary. Całość jest bardzo dziewczęca i jestem pewna, że idealnie pasuje właśnie na ten dzień! :)  Walentynkowe zdjęcia powstały przy jednym z domów na Kensington.
A wy jaki wybieracie zestaw na walentynki? Lubicie to święto? :)






















Sweter / Jumper : Topshop
Spodnie / Trousers  : Zara
Płaszcz / Coat : Primark
Botki / Boots : Zara
Torebka / Bag : Saint Laurent
 

7 komentarzy:

  1. Super ta stylizacja ❤️😀😀

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą sesje! pierwszy raz podoba mi sie połączenie różu z czerwienią :) cudowny sweterek, płaszcz no i torebka o której marze i śnie. A dodatkowo jeszcze powiem że pięknie Ci w tych okularach i że posty mają częściej być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Przepięknie Ci w okularach! ;)

      Usuń
  3. Cudowny post :) Świetnie piszesz!!

    Buziaki,

    zapraszam do mnie, kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogak eskaintzen dugu hainbat osasun-arazoak tratatzeko, hori ematen da eta haziak gaixotasuna guztiz sendatzeko daiteke droga bat erabiliz.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń