czwartek, 11 lipca 2013

SALMON SNEAKERS

Witajcie moi drodzy ! :) Trochę czasu mnie tutaj nie było, a wszystko przez piękna pogodę, która dopisuje w UK od dłuższego czasu. Pobyt nad morzem, ciągle wycieczki, pikniki...trzeba wykorzystywać słoneczne dni jak się tylko da! :) Dzisiaj mam dla Was prostą, codzienną stylizacje. Krótkie szorty ( moja ulubiona wakacyjna część garderoby ), koszulka z napisami oraz letni hit : łososiowe trampki za kostkę. To jedne z wygodniejszych butów, dodatkowo pasujących naprawdę do wszystkiego. Cała stylizacja jest praktyczna i wygodna, więc można ją nosić przy okazji spaceru, zakupów oraz większości innych zajęć codziennych. A teraz już uciekam przygotowywać dla Was nowe zestawienia, w końcu trzeba nadrobić zaległości ! :) Miłego dnia :)

















Bluzka : Atomosphere
Szorty : Hollister
Trampki : ebay
Torebka : Michael Kors
Łańcuch : Atmosphere
Bransoleta : Atmosphere

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja! a Ty jesteś śliczna i ta boska opalenizna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw:) szczególnie podoba mi się Twoja koszulka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wszystko: buty, spodenki i koszulka!;) slicznie wyglądasz w tym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cały zestaw mi się podoba:)
    idealny na spacer w tak upalne dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny set! wszystko mi się podoba a Ty jesteś przepiękna! :)

    pozdrawiamy :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic odkrywczego. Ciężko to nawet nazwać stylizacją. Za słabe jak na bloga. Nie zauważyłabym nawet tak ubranej dziewczyny na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz ;)
    maga szorty .!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, wakacyjna stylizacja. Uwielbiam taki łososiowy kolor. Niestety, do mnie nie pasuje, ale Tobie w nim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wakacyjny zestaw :) mega szorty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze wyglądasz fantastycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, cudownie! i jakie nogi <3 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful blog, dear:)
    Great look!!!

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw idealny na lato :) I jak zwykle śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń