sobota, 21 września 2013

PLAID SHIRT

Witajcie kochani ! :)) Kraciaste ubrania uwielbiam od zawsze i mimo, że teraz możemy je zobaczyć dosłownie wszędzie nie czuję przesytu, a wręcz przeciwnie, korzystając z okazji ' kratą ' wypełniłam moją szafę po brzegi :-)) W ostatnim poście pierwsze skrzypce odgrywały legginsy, dzisiaj jest to koszula. Kraciasta koszula to absolutny must have tego sezonu, a co najważniejsze, stanowi doskonałą bazę wielu casualowych stylizacji. Całość look'u uzupełnia piękna klasyczna torebka z najnowszej kolekcji Mohito oraz złoty komplet : łańcuch plus bransoletka. Mam nadzieję, że dzisiejsza odsłona głównego trendu na sezon jesień-zima 2013/1014 przypadnie Wam do gustu :)

























Koszula : Stradivarius
Spodnie : Stradivarius
Buty : Stradivarius
Kurtka : Orsay
Torebka : Mohito
Naszyjnik : Topshop
Bransoletka : Topshop
Okulary : River Island
Zegarek : Michael Kors

33 komentarze:

  1. Kochana jak u Ciebie słonecznie!

    Koszula jest świetna, ta krateczka bardzo podkreśla Twój urok!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także uwielbiam kratkę każdego koloru:)buty prezentują się świetnie!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej koszuli, bardzo mi się podoba torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co napiszę to: masz piękną torebkę, już od dawna na taką poluję. Masz rację, że krata to Must Have tego sezonu. Zestaw podoba mi się jak najbardziej, ale zmieniałabym tutaj może buty, np. dobre by były tutaj biker boksy, albo czerwone szpilki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym zmieniła buty, np na czarne workery ;-) Wyglądasz świetnie! Również zaopatrzyłam się w koszulę w kratę.
      Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;-)

      PS. czekam na następny post!
      blacky

      Usuń
  6. świetnie wygladasz ;))) a ja uwielbiam zdjecia przy fontannach :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw:) genialne masz buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna ta koszula! po prostu idealna :0 i bardzo podobają mi się dodatki: torebka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w głowie moją wymarzoną koszulę, ale ciągle nie mogę jej znaleźć :D może w tym roku mi się uda !

    OdpowiedzUsuń
  10. niby prosto,a le zwraca uwagę :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka i buty sa cudne
    Super wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torebka :)
    Całość fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwil zapraszam do mnie:)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja, sama jestem fanką kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, fajna stylizacja, torebka i buciki super:)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę na moim blogu, również już obserwuję:)

      Usuń
  15. świetny zestaw Paula ;) Zresztą jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobrze wyglądasz ! Możesz mi powiedziec jakim aparatem/obiektywem robisz zdjęcia ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) jeśli chodzi o aparat i obiektyw to Canon 5d mark II plus canon 70-200mm f2.8 L II :) pozdrawiam :)

      Usuń
  17. rewelacyjnie wygladasz! swietne zestawienie!
    rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za odwiedziny! :)
    Botki masz cudowne! Sama poszukuje wlasnie podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam krateczke:) mega ladna i zgrabna z Ciebie dziewczyna!

    oczywisicie tez obserwuje, dziekuje za mega mile komentarze :)
    piekne zdjecia :) jakim aparatem i objektywem robisz zdjecia? cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)) jeśli chodzi o aparat i obiektyw to Canon 5d mark II plus canon 70-200mm f2.8 L II :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Masz genialny styl, świetne zestawy i pięknie w nich wyglądasz! Oczywiście obserwuję Twojego bloga, jest kapitalny!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula bardzo twarzowa. Jesteś bardzo ładna i zgrabna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś naprawdę śliczna i masz piękne usta :) nie wspomnę jakie boskie ciało <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny zestaw ;) wyglądasz pięknie ;) obserwuję i zapraszam do wspólnej obserwacji:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zerkałam na te botki w Stradi. ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje ci taki styl, czarna ramoneska, dodaje zadziorności całej stylizacji :) A torebka i buty od razu podbiły moje serce! Znakomity wybór :) Z chęcią skradłabym Ci je ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  26. you look so beautiful!
    Love your sense of style so much ❤
    Love,Mona

    OdpowiedzUsuń