poniedziałek, 28 października 2013

POLKA DOT

Witajcie kochani ! Wracam do Was po dłuższej przerwie z postem prosto z rajskiej Jamajki :) Ostatnie dwa tygodnie spędziłam leżąc na pięknej, piaszczystej plaży. Słońce w pełni, z pobliskiej palmy pada cień. Przede mną morze jak z pocztówki, podziwiam piękne widoki popijając zimnego drinka...Teraz czas wracać do rzeczywistości, ale na pewno tam wrócimy. Tym którzy zastanawiają się nad wylotem to z całego serca polecam tą wyspę. Jamajka jest rajem na Ziemi, to miejsce spokoju i odpoczynku. W kolejnych postach pokaże Wam zdjęcia z kilku ciekawych miejsc, które warto tam zobaczyć :) W dzisiejszej stylizacji groszki, kropki, kropeczki. Powracają na światowe wybiegi średnio co kilka sezonów. Może dlatego, że kojarzą się z uroczymi pin-up girls? A może dlatego, że są bardzo dziewczęce i dodają uroku niemal każdej z nas? Ubrania z modnymi motywami kropek i grochów można nosić w zasadzie ze wszystkim, oprócz printów. W sąsiedztwie tego motywu doskonale sprawdzają się jednolite kolory, dlatego do spodenek w grochy dobrałam szary gładki top. Całość dopełnia złoty naszyjnik oraz torebka, również na złotym łańcuszku. Mam nadzieję, że zestawienie przypadnie Wam do gustu :)























19 komentarzy:

  1. jak ja uwielbiam takie stylizacje...śliczniusio!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja od stóp do głów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie i dziewczęco!;)
    Naszyjnik jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!
    napisz, co robisz, by mieć taką boską sylwetkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie http://aufmodehalten-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Opalona, szczęśliwa, zarażasz optymizmem. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz, a opalenizna dodatkowo dodaje uroku <3 boska ta spódniczka i bardzo ciekawy wisior ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna opalenizna, rewelacyjnie wygląda z kropeczkami :)))

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tej spódniczce ! Świetna figura i jaka ładna opalenizna...ale Ci zazdroszczę...
    Bardzo mi się u Ciebie podoba :-) Z przyjemnością obserwuje :-)
    Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie :)) stylizacja bardzo przypadła do gustu :) A wakacji na Jamajce szczerze zazdroszczę, u mnie rzeczywistość trwa na całego, ale może i ja kiedyś wybiorę się na tą rajską wyspę :)) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz i zdjęcia piękne - zazdroszczę takiego urlopu ;)

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja sama w sobie nie robi wielkiego łał ale ma coś w sobie :)
    https://www.facebook.com/tg.liam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny set! Fantastyczne zdjęcia.
    Dziękuje bardzo za miłe słowa, również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie :) Tak kobieco, delikatnie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega świetne połączenie - buciki+spódnica :D rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, spódniczka w groszki dodaje takiej delikatności i kobiecości! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i przejrzałam cały. Ta stylizacja jest genialna, a Ty przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń