sobota, 23 maja 2015

WHITE JEANS

Witajcie :) Dzisiaj kilka słów na temat białych, dżinsowych rurek, które są doskonałą alternatywą do zwykłego denimu oraz podstawą sezonowych looków. Dodają lekkości, a umiejętnie zestawione tworzą naprawdę obłędny look. Możemy je nosić do casualowych zestawów z t-shirtem jak i do eleganckich koszul czy marynarek. Białe spodnie, które widzicie w dzisiejszym poście były bazą do której dodawałam pozostałe elementy. Zdecydowałam się na odcienie granatu i bordo : długa, zwiewna koszula, torebka na łańcuszku oraz bordowe sandały na słupku. Jak Wam się podoba ta propozycja?




Koszula / Shirt : Zara
Spodnie / Trousers : Topshop
Buty / Shoes : Zara
Torebka / Bag : Asos
Bransoletka / Brancelet : H&M

8 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia :) Look też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetnie wyglądasz i klimatyczne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdjęcia! Ostatnio bardzo spodobały mi sie białe jenasy, Twoje również są super :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/2107.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look
    wyglądasz super
    bardzo podoba mi się ta bluzka w połączeniu ze spodniami, a całość dopełniają nieprzeciętne buty - jest szał :)
    \pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Uwielbiam te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina.... Gdzie są nowe posty?? :)

    OdpowiedzUsuń