niedziela, 14 lutego 2016

LEAHTER SKIRT + CHLOE BAG

Witajcie :) Moja dzisiejsza propozycja to czarna, ołówkowa spódnica uszyta z naturalnej skóry, która zestawiłam z ciepłym swetrem z grubym splotem oraz długimi zamszowymi kozakami. Skórzany trend jest z nami już kolejny sezon, w szczególności spódnice, które są kwintesencją kobiecości. Dopasowany do ciała ołówkowy model jest niezwykle seksowny, nie pokazuje wiele partii ciała, ale jednocześnie świetnie je podkreśla. Ten fason chyba nigdy mi się nie znudzi :) Dzisiejsza stylizacja, z pewnością świetnie się sprawdzi w chłodniejsze dni. Całość uzupełnia klasyczny czarny płaszcz, kremowa torebka Chloe oraz moje ulubione okulary lustrzanki. Mam nadzieję, że zestawienie przypadnie Wam do gustu :)



Spódnica / Skirt : Zara
Sweter / Sweater : Topshop
Płaszcz / Coat : Zara
Kozaki / Boots : Stuart Weitzman
Torebka / Bag : Chloe
Okulary / Sunglasses : Dior

7 komentarzy:

  1. cudnie! choć przez ten nawał podróbek ta torebka mniej mi się podoba niż na początku.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wyglądasz perfekcyjnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt poważnie. Wyglądasz jak dobra 30-tka a nie 20.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja! Kocham Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek i buty <3

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz bosko.

    OdpowiedzUsuń